προσφατα

Πώς αναπληρώνουμε το σίδηρο στα μικρά παιδιά;

Γράφτηκε από τον Κωνσταντίνο Ξένο - Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο M.Sc.

Το παιδί μου έχει έλλειψη σιδήρου. Με ποιες τροφές θα πρέπει να εμπλουτίσω τη διατροφή του;

Ο σίδηρος στις τροφές υπάρχει ως αιμικός (στις ζωικές) και ως μη αιμικός (στις φυτικές). Γνωρίζουμε σήμερα ότι η απορρόφηση του σιδήρου από τις ζωικές πηγές είναι πολύ υψηλότερη από ότι από τις φυτικές. Παράγοντες που συμβάλλουν στην βέλτιστη απορρόφηση σιδήρου, είναι η βιταμίνη C, το μηλικό οξύ του λευκού κρασιού, η β-καροτίνη κ.άλλοι οι οποίοι ουσιαστικά υποβοηθούν την μετατροπή του τρισθενούς σιδήρου σε δισθενή. Οι καλύτερες πηγές σιδήρου είναι το κρέας, τα εντόσθια, τα μαλάκια , τα οστρακοειδή και μετά τα όσπρια και τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά (π.χ. σπανάκι)

http://www.faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Designed By