προσφατα

Blogger και βραβεία

Χθες μου άφησαν ενα σχόλιο οτι μου έδωσαν ένα βραβείο...
λιγο καιρό πριν η Talibanoulla μου ειχε δωσει κι αυτη ενα κι εγω η άσχετη δεν έκανα τίποτα.... δεν ξερω τι γινεται με τα βραβεια.... εκτός απο το ευχαριστώ που πρέπει να πω, τι αλλο πρεπει να κανω; για δωστε τα φώτα σας εσεις που ξερετε.....





Αυτό είναι το βραβείο που πήρα απο την σελίδα "Ανάπτυξη παιδιού", μια εκπληκτικη σελιδα, της οποίας εχω αναδημοσιεύσει αρκετα αρθρα εδω μεσα.....

Αν κι εχω ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να δω τους followers του καθενός θα τολμήσω να κανω μια επιλογή.... Επίσης να συμπληρώσω οτι δεν μπορώ να αφήσω και σχόλια... να δω πως θα τους ειδοποιήσω....


Λοιπόν !!!


Δινω με την σειρά μου κι εγω αυτό το βραβείο :


1. Στις "σχολικές αταξίες"....

2. Στη "dyslexia at home"
3. Στο "Παιδί και Εργοθεραπεία"
4. Στο " Περί μαθησιακών δυσκολιών "
5. Στην "Ανεράιδα"


Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:

1.Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!
2.Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.
3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200 followers.
4.Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.







Αυτό είναι το πρώτο βραβείο που είχα πάρει.... Μου το είχε δώσει η Talibanoulla από το "όπου υπάρχει θέληση... υπάρχει και τρόπος..."

Οι κανόνες είναι οι εξής: 
1. Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4. Αναφέρουμε τους κανόνες
5. Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν 


Ευχαριστώ πολύ την ταλιμπανουλα και της ευχομαι να καμαρώνει την κορακλα της. 

7 πραγματα για μενα...
Ειμαι πολύ αγχώδης
Ντρεπομαι και κοκκινιζω με το παραμικρό
Λατρευω τον γιο μου σε σημειο αρρώστιας
Ειμαι πολύ φαγού
Μαλώνω και φωνάζω με μεγάλη ευκολία
Ειμαι πιστή φίλη και προσπαθώ να βοηθώ όσο μπορώ
Δυστυχώς έχω χαθεί με πολύ κόσμο που μοιραστηκα πραγματα στη ζωη μου...

Παω να παραδώσω το βραβείο....    


1. Στα πιο γλυκά μουρμουρίσματα 
2. Στην Νικολ και στις νεραιδένιες κατασκευές της
3. Στις τέλειες συνταγές της come and cook
4. Στο Easy living της Ειρήνης
5. Στο Ανθομέλι 
6. Στις "δικές μας στιγμές"
7. Στην μαμα-κουκουβάγια βερα


Τσιμπήσαμε κι άλλο βραβείο. Ευχαριστούμε πολύ το blog "Μπομπονιέρες και Ζαχαρωτά" για το βραβείο που μας χάρισε !!



και επιστρέφω με ακόμη ένα βραβείο, αυτή τη φορά από το blog http://mommywiki.blogspot.gr/

σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια. δεν μπορώ να γράψω στο blog σας λόγω των γνωστών θεμάτων μου αλλά σας ευχαριστώ απο καρδιάς !!!!

Σε λίγο καιρό θα φτιάξω κι εγω ενα βραβειο να δωσω.... αμεεεεεεεεε

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο! Αν και το είχαμε ήδη είναι τιμή για μας που μας σκέφτηκες!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ για το βραβειο Μοmmy D,ειναι το πρωτο μου βραβειο για το μπλογκοσπιτο μου!
    Come to Cook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ!!!!!ΧΙΛΙΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed By