προσφατα

Το κουκουβαγιζειν εστι.... ας μην χαρακτηρισω....

Ναι οκ, είμαστε όλες κουκουβαγιες. Στα μάτια μας τα παιδια μας ειναι τα πιο ομορφα, τα πιο εξυπνα, τα πιο τα πιο.... μπραβο μας. Σε ενα σημειο κατανοω ολες τις μητερες που καμαρωνουν τα παιδια τους ΑΛΛΑ


Δεν μπορω, βαριεμαι αφορητα, κουραζομαι και νευριαζω με την διαρκη επιδειξη των ικανοτητων ενος παιδιου. Σαν την αρκουδα την Αλικη ενα πραγμα που την εβγαζε ο γυφτος στα πανηγυρια και "χτενισου στον καθρεπτη αλικη" "χαιρετησε τον κοσμο αλικη" κλπ

Ακολουθει φανταστικος διαλογος (οκ οχι τοσο φανταστικός αλλά λεμε τωρα...) σε παιδικη χαρα



Μαμα: αχ ποσο ειναι το παιδακι σας;
Εγω: 3ων
Μαμα: ψηλο ειναι ε; πωπω !!! κι εμας τοσο ειναι αλλα ειναι κοντο... εμοιασε του μπαμπα του (ντερεκι μου εσυ...)
Εγω: γερα να ειναι ολα τα παιδακια...
Μαμα: και ησυχο ε; (μετραμε ταμπελες αβερτα....) τυχερη.... (στο μεταξυ ο γιος μου εχει σκαρφαλωσει την πιο ψηλη τσουληθρα που υπαρχει...)
Εγω: καλός ειναι
Μαμα: αχ εμενα πολυ ζωηρο το ατιμο (το παιδακι της καθεται ησυχο και παιζει με ενα κουβαδακι...)
Εγω: γερα να ειναι ολα τα παιδακια... (ποσες φορες θα το πω πια η γυναικα....)
Μαμα: δεν μπορεις να φανταστεις.... και πολυλογουδικο... (παμε αλλη μια) ... συνεχεια πιρι πιρι, ολη μερα μου παιρνει τα αυτια. εσενα δεν μιλαει ακομα; (τι διακριτικοτητα...)
Εγω: ετσι πρεπει. ξερετε ποσοι γονεις πληρωνουν για λογοθεραπειες; οχι εμεις ακομη δεν μιλαμε
Μαμα: μεταξυ μας τα παιδια που μιλανε μικρα ειναι και πιο εξυπνα απο τα υπολοιπα (δεν ξερω αν θυμασαι αλλα το δικο μου δεν μιλαει αρα το λες ηλιθιο μες στα μουτρα μου....)
Εγω: για να το λετε κατι θα ξερετε... (^%#^%#*&^%)

εχω αρχισει και φορτωνω σιγα σιγα αλλά σαν ταυρος εχω μεγαλα αποθεματα υπομονης....

Μαμα: με τις πανες τι κανατε;
Εγω: δυσκολευομαστε ακομη
Μαμα: γιατι καλε; εμεις σε μια μερα τις κοψαμε και την αλλη μερα κοψαμε και την νυχτερινη (πως ημουν τοσο σιγουρη;)
Εγω: μπραβο σας. και στα δικα μας ευχομαι


Μαμα: ΝΙΚΟΛΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ελα λιγο εδω
Εγω: γιατι του χαλατε το παιχνιδι;
Μαμα: κατσε κατσε να ακουσεις να τρελλαθεις (γιατι; καλα ειμαι και ετσι...)
πες στην κυρια νικολακη πως κανει το αλογο (μουγκα το παιδι που κρυβεται κανοντας ντροπες...) πες καλε ΠΕΣ ΕΙΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Εγω: δεν πειραζει, αφηστε το παιδι, ξερω πως κανει το αλογο δεν χρειαζεται....
Μαμα: τα ξερει το σκασμενο αλλα μου σπαει τα νευρα καθε φορα....
Εγω: νομιζω οτι ηρθε η ωρα να φυγουμε. χαρηκα που τα ειπαμε (να θυμαμαι την φατσα σου για την επομενη φορα.....)

και ποσα τετοια θα εχετε ζησει και εσεις

ανπεκταμπλ

Γενικα, καλο θα ηταν να αποφευγουμε την επιδειξη και την συγκριση αναμεσα σε παιδια. Δεν ξερουμε τι μπορει να κουβαλαει η μανα του αλλου παιδιου και ποσο την πληγωνουν τα λογια που ακουει... Ετσι πληγωνομουν εγω οταν ακουγα απο αλλες μαναδες για δηθεν ζωηραδα των παιδιων τους (επειδη χτυπησαν ενα ντουλαπι ή εσπασαν ενα ποτηρι...) κι εμενα το παιδι μου σερνοταν στα πατωματα και δεν μπορουσε να σταθει στα ποδια του... Ετσι πληγωνομαι και τωρα που ακουω μαναδες να παραπονιουνται για τα πολλα που λενε τα παιδια τους και εμενα δεν με εχει πει μαμα ακομη....

Επίσης, μην βαζετε ταμπέλες σε ολα.... "εισαι κακομαθημενος, κουκλα μου πριγκηπισσα μου, μοντελαρα μου εσυ". Οσο μικρα κι αν είναι τα παιδιά, τους μένει το "κουσουρι". Φροντίστε να περασετε στο παιδι σας οτι παιδια που ειναι με γυαλιά, με παραπανω κιλα, κοντά, ψηλά και παει λεγοντας δεν ειναι εξωγηινοι. Ειναι παιδια σαν τα δικά σας και πρέπει να μαθουν οτι δεν κοροιδευουμε κανεναν και για κανενα λογο. Τέλος μην διανοηθειτε να χαρακτηρισετε παιδι με βαση την εθνικότητα του.... Ειχα την μανα μου μια ζωη να χτυπαει στον αδερφο μου οτι ο κολλητος του ηταν Ρωσσος... Ε ΚΑΙ;

Εσεις που τα παιδια σας μεγαλωνουν με φυσιολογικους ρυθμους αναπτυξης να ευλογειτε τον θεό καθε μερα και να μην ειστε αχαριστες μπροστα σε αυτο το θαυμα που ζειτε. Γιατι εκει εξω μεγαλωνουν παιδια με πολλα προβληματα και με μανες που θα πληρωναν οσο οσο να δουν το παιδι τους να περπαταει την ωρα που εσεις κανετε παραπονα επειδη ταχα λερωθηκε...

Κλεινω αφιερωνοντας αυτη τη φωτογραφια σε ολες. Ισως καποια στιγμη καταλαβουμε ποια ειναι τα πραγματικα παιδια θαυματα.....




3 σχόλια:

  1. ποσο δικιο εχεις φιλεναδα, ποσο δικιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το καλύτερο που μπορείς να κάνεισ είναι να αδιαφορείς ΠΑΝΤΕΛΩΣ, άστη να μιλάει για τα κατορθώματα του παιδιόυ της, λέγε ναι ναι σε πιστεύω....αυτές θέλουν δούλεμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed By