προσφατα

Υποτονία

Blog για την υποτονία

http://ypotonia.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. καλησπερα , εχω ενα κοριτσακι ειναι τωρα 24 μηνων εχει διαγνωστη υποτονια κορμου και επισεις εχει χαλαρες αρθρωσεις ειναι στην φαση που μπουσουλαμε και πιανομαστε σηκωνομαστε μενουμε με το ζορι 5 δευτερ. μονες μας ορθιες απλα οπου και να εχω διαβασει τα περισσοτερα παιδακια με υποτονια περπατε 19 - 20 μηνων .
    ειμαι αρκετα ανχωμενη . Ευχαριστω για το χρονο σας
    Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ειρήνη. Οπως καταλαβες δεν ειμαι καμμια ειδικός, μια μαμα σαν κι εσένα ειμαι...

    αν θες πες μας αν κανετε φυσιοθεραπειες, πότε ξεκίνησε το όλο θέμα κλπ.

    πάντως να ξέρεις οτι παιδάκι που έχει πάρει τον δρόμο του (μπουσούλημα, πλάγια βήματα κλπ) μετά είναι και θέμα να το αποφασίσει μόνο του πότε θα κάνει το μεγάλο βήμα. Κάνετε στράτα στρατούλα αν το κρατάς;

    Εμένα μπουσούλησε 14 μηνών, πλάγια βήματα 15 μηνών και τελικά περπάτησε μόνος του 19 μηνων.

    Mommy D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Designed By